'Wijs is hij die het leven eentonig maakt, want dan heeft elk klein voorval het voorrecht een wonder te zijn.' (Pessoa, Boek der Rusteloosheid). Vind jij wandelen eentonig? Wanna try-out with me?

maandag 14 augustus 2017

Een andere koers, en een maatje gezocht

Ik heb veel geleerd van mijn twee groepsreizen dit jaar. Ik merk dat het goed is mijn tempo aan te passen. Minder kilometers te maken en meer doen dan alleen wandelen.

Voor mijn reizen denk ik aan het volgende:
Een aantal keren per jaar naar de Camino, in ieder geval in voor- en najaar
18 dagen naar Spanje (met de trein?)
Vier dagen wandelen in de Rioja plm. 50 km
Dan een retraite van vier dagen met .. ( 'meditatie mindfulness massage coaching' : wat er leeft en wat nodig is)
Dan weer vier dagen wandelen op de meseta ongeveer 50 km
Een aantal unieke plaatsen op of in de buurt van de Camino bezoeken en beleven

Daarnaast is het om veel redenen goed om samen te organiseren: ik zoek een maatje. Iemand met wie ik enthousiasme, kennis, feedback en talenten kan delen.  Graag kom ik in contact met degene die met mij samen deze reis en een retraite vorm en inhoud wil geven. Op verzoek kan ik je meer info mailen. wijmasimon@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen